سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، میراثی ارجمند و نعمتی، عام و گسترده است . [امام علی علیه السلام]
اندیشه
 
اختتامیه جشنواره فرهنگی حضرت عبدالعظیم حسنی

گزارش تصویری اختتامیه جشنواره فرهنگی حضرت عبدالعظیم حسنی با حضور وزیر ارشاد در شهرری

           

           

           

            

            

             


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/12/3:: 6:28 عصر     |     () نظر
 
همایش

برگزاری همایش چالش ها وراهبردهای ساماندهی و صیانت حریم در مناطق کلان شهری با تاکید بر حریم کلان شهرتهران

           

 

همایش چالش ها وراهبردهای ساماندهی و صیانت حریم در مناطق کلان شهری با تاکید بر حریم کلان شهرتهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری برگزار می گردد.


این همایش روز چهارشنبه مورخ 2/12/91 در سالن خوارزمی دانشگاه برگزار خواهد شد


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/11/30:: 6:17 عصر     |     () نظر
 
جلسه مسئولین کانونها

جلسه مسئولین کانونهای بسیج اساتید دانشگاههای استان تهران روز 5 شنبه مورخ 26 بهمن 1391 در دانشگاه آزاد اسلامی ملارد برگزار گردید.

بسیج اساتید استان تهران

در جلسه آقای گروسی نماینده محترم شهریار و ملارد و شهر قدس و امام جمعه محترم ملارد حضور داشتند و با بیانات خود حاضرین را مستفیض نمودند.

و همچنین آقای دکتر حسن پور ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس و  آقای دکتر غلامی رئیس دانشکده کشاورزی صفا دشت نیز در جلسه حضور یافتند

موارد مطرح شده در جلسه:

ایجاد حلقه های علمی استاد دانشجو و ثبت صورتجلسات حلقه ها در سایت

ایجاد حلقه های صالحین اساتید و تهیه صورتجلسه از جلسات برگزار شده

هر کانون به ازای هر ده عضو یک نفر را برای انتخابات شورای عالی بسیج اساتید معرفی نماید

مسئولین محترم کانونها 6 خانواده را برای اردوهای راهیان نور طبق دستورالعمل ابلاغی ثبت نام و معرفی نمایند

دستورالعمل تکمیل پرونده ها در سایت مطالعه شود و مدارک لازم ارسال گردد

اساتید محترم در طرح های پژوهشی طبق موارد اعلام شده در سایت مشارکت نمایند

فعالیت در فضای مجازی با اهتمام بیشتری انجام شود و از نیمه دوم سال جاری که فعالیت شروع شده حدود 800 مطلب از کانونها در سایت ثبت شده است

سازمان در تلاش است تا کارت شناسایی  و احکام مسئولیت تا پایان سال جاری اقدام گردد

تعداد کانونها از 7 کانون به 22 کانون رسیده و برای ایجاد 20 کانون دیگر برنامه ریزی شده است

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/11/26:: 6:42 عصر     |     () نظر
 
جشنواره تولیدات فرهنگی

دومین جشنواره تولید آثار فرهنگی و هنری آفرینش

بسیج اساتید استان تهران

تعداد 27 وبلاگ اساتید دانشگاه های استان تهران به جشنواره تولیدات فرهنگی معرفی شدند


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/11/19:: 12:34 عصر     |     () نظر
 
اقتصاد مقاومتی

همایش اقتصاد مقومتی در جمع دانش آموزانهمایش اقتصاد مقومتی در جمع دانش آموزانهمایش اقتصاد مقومتی در جمع دانش آموزان

نقش دانش آموزان در تحقق مفهوم اقتصاد مقاومتی بی بدیل است

فیروزکوه- رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: دانش آموزان با مصرف کالای ایرانی و تحصیل علم، می توانند سهم و نقش بسزایی در تحقق مقوله اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

 

دکتر "خسرو عزیزی" صبح سه شنبه در همایش "اقتصاد مقاومتی" در جمع دانش آموزان دبیرستان "امیرکبیر" فیروزکوه، با تبریک فرا رسیدن سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی پردامنه، تاثیرگذار و منحصر بفرد در جهان بود.

وی گفت: این جریان عظیم ملی بر پایه نیروهای اعتقادی و ارزشی مردم بود که توانستند با دستان خالی قد علم کرده و به رهبری امام راحل، در مقابل توطئه های دژخیمان پهلوی بایستند.

دکتر عزیزی افزود: نگاهی به فیلم ها و اسناد بر جای مانده از دوران شکل گیری انقلاب، حاکی از سهم و نقش بسیار پررنگ دانش آموزان در به ثمر رسیدن آن دوشادوش سایر اقشار اجتماع است.

وی بطور نمونه با اشاره به کشور ژاپن که دانش آموزان را از همان اوان نوجوانی با مسؤولیت پذیری اجتماعی آشنا می سازند، تصریح کرد: این مهم یک سرمایه گذاری اجتماعی است که خود جزو پربازده ترین سرمایه گذاری ها است.

معاون اداری- مالی دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه اذعان داشت: در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم با بمباران اتمی "هیروشیما" و "ناکازاکی" از سوی آمریکایی ها، دولتمردان و متفکران ژاپنی کار را از صفر (سرمایه گذاری بر روی دانش آموزان) آغاز کردند و این چنین است که امروز ژاپن به سومین اقتصاد برتر جهان تبدیل شد.

وی خاطرنشان کرد: بحمدالله به برکت انقلاب اسلامی، توجه به قشر تاثیرگذار دانش آموز بیشتر شد و قطعا نظام اسلامی در آینده از ثمرات و برکات آن بهره مند خواهد شد.

دکتر عزیزی با اشاره به مفهوم اقتصاد مقاومتی مدّنظر مقام معظم رهبری، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی مفهومی ارزشی و به معنای مقاومت و ایستادگی در برابر موانع توسعه اقتصادی کشور است.

وی بیان داشت: موانع موجود خود به دو دسته داخلی (سودجویی و ندانم کاری برخی افراد در درون کشور) و خارجی (تحریم ها و فشارهای اقتصادی) تقسیم می شود که در شرایط کنونی جامعه، عمده موانع خارجی است.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه گفت: اقتصاد مقاومتی بر خلاف عرصه جنگ نظامی و سخت، حد و مرز نمی شناسد و آحاد جامعه درگیر جنگی تمام عیار و مجازی هستند که اگر فضا به دشمن دهند، وارد منازل آنان می شود.

وی افزود: استراتژی مصرف تولیدات داخلی بجای واردات کالاهای خارجی، اصل اصیل عمل به منویات رهبری در این زمینه است و دانش آموزان با تحصیل علم و باز کردن گره های توسعه جامعه می توانند سهمی بسزا در آن داشته باشند.

دکتر عزیزی تصریح کرد: دانش آموزان همچنین با مصرف کالاهای ایرانی می توانند ضمن تقویت تولید داخلی به افزایش اشتغال فرزندان این مرز و بوم کمک کنند.

وی اذعان کرد: دستیابی به خودکفایی و استقلال اقتصادی، بهترین راهکار برای مقابله با دول استکباری است که به هیچ عنوان و در هیچ زمان از تاریخ خیرخواه ما نبوده و نیستند.

رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه با اشاره به فرهنگ وابسته رژیم منحوس پهلوی و نبود خودباوری در افراد که امروز نیز در سطح جامعه دیده می شود، تصریح کرد: این امر یکی از مهمترین معضلات اقتصادی ایران است که بایستی این حصر توسط دانش آموزان امروز و آینده سازان فردای نظام شکسته شود.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد آحاد جامعه با سرلوحه قرار دادن مفهوم اقتصاد مقاومتی و عمل به این روش و منش پسندیده، ایران اسلامی را به جایگاه حقیقی آن در عرصه جهانی برسانند.

این گزارش حاکی است پیش از ظهر امروز نیز این همایش در مدرسه راهنمایی دخترانه "فاطمه زهرا(س)" فیروزکوه با سخنرانی دکتر عزیزی برگزار شد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/11/17:: 11:4 عصر     |     () نظر
 
تجدید میثاق دانشگاهیان ری با آرمانهای امام (ره)

جدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری با آرمان های امام و شهدا

         

            

همزمان با دانشگاه های سراسر کشور، دکتر کیانوش فتحی واجارگاه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری به همراه جمع کثیری از کارکنان، اساتید بسیجی و دانشجویان ولایت مدار به منظور تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی با حضور پر شور و انقلابی خود در حرم مطهر، ضمن گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و  مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظلله العالی) تجدید بیعت نمودند. 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/11/16:: 12:17 صبح     |     () نظر
 
گلباران مزار شهدا گمنام

دکتر عزیزی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر فیروزکوه

همگام با سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی؛ مزار شهدای گمنام فیروزکوه گلباران می شود

 

 

فیروزکوه، استان تهران- رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه از گلباران مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی در نخستین روز از ایام الله دهه فجر خبر داد.

 

 

دکتر "خسرو عزیزی" عصر شنبه در جلسه ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر شهرستان فیروزکوه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر اظهار کرد: دهه فجر یادآور ایثار، فداکاری، ولایتمداری، اتحاد، انسجام و مبارزات بی امان مردم شریف ایران اسلامی در طول سال های قبل از انقلاب تا زمان پیروزی آن است.

وی تصریح کرد: امروز همه مستکبران عالم دست به دست هم داده اند تا با کمک معاندان داخلی و بکار بستن همه ابزارها و عوامل، انقلاب را منکوب کنند.

دکتر عزیزی افزود: اما با همه توطئه ها، تحریم ها، ترورها و . . . ایران اسلامی در نقطه امنی قرار دارد و با حضور حماسی مردم همیشه در صحنه، با صلابت هر چه بیشتر به سوی آرمان های عالیه انقلاب پیش می رود.

وی از گلباران مزار شهدای گمنام واحد همگام با طلیعه سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان در نماز عبادی- سیاسی جمعه، نمایش پوستر دستاوردهای انقلاب در مسجد دانشگاه، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز، پیامبر اکرم (ص) و احکام ویژه دانشگاهیان و برگزاری مراسم ویژه جشن انقلاب با حضور خانواده ها، اساتید و مسؤولان محلی، برنامه های پیش بینی شده نیمه نخست این دهه مبارک است.

معاون اداری- مالی دانشگاه آزاد فیرروزکوه با اشاره به برگزاری سخنرانی با موضوع اقتصاد مقاومتی در مسجد واحد در ششمین روز از دهه فجر، تصریح کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای دولت خدمتگزار است و نباید بگذاریم در سایه برخی مسائل و مشکلات روز جامعه کمرنگ شود.

وی حضور دانشگاهیان در حرم امام راحل و تجدید میثاق با آرمان های والای رهبری، بازدید دانشگاهیان از موزه عبرت و پخش کلیپ های انقلابی از طریق تلویزیون محوطه واحد را دیگر برنامه های در نظر گرفته شده این ایام برشمرد و اذعان داشت: همگام با آحاد ملت عزیز اسلامی اساتید، دانشجویان و پرسنل این واحد نیز در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن شرکت خواهند کرد و پاسخ دندان شکنی به توطئه ها و کارشکنی های دشمنان و بدخواهان نظام خواهند داد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/11/7:: 11:26 عصر     |     () نظر
 
کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی رباط کریم

مقام معظم رهبری : وجود این مجموعه ( بسیج اساتید ) برای نظام اسلامی یک نعمت است ، یک نعمت بزرگ

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی رباط کریم فعالیت خود را آغاز نمود

بسیج اساتید استان تهران

در تاریخ چهارم دیماه 1391 طی جلسه با حضور آقای افشار سرپرست سازمان بسیج اساتید استان تهران و آقای محمد رضا اله قلی قصری ریاست محترم دانشگاه و اساتید محترم جوکار ، بابا نسب ، انتظار المهدی و عظیم زاده  کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز رباط کریم فعالیت خود را آغاز نمود.

بسیج اساتید استان تهران

اساتید محترم جهت ثبت نام میتوانند به سایت سازمان بسیج اساتید استان تهران مراجعه نموده و فرمهای لازم را تکمیل نمایند و مدارک لازم را تحویل دفتر بسیج اساتید مستقر در دانشگاه نمایند

بسیج اساتید استان تهران

برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه نه دی اولین برنامه بسیج اساتید دانشگاه می باشد


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/10/4:: 5:52 عصر     |     () نظر
 
اجلاس بیداری اسلامی

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای:

ما امروز در یک برهه‌ى حساس به سر میبریم. اگر من بخواهم آن لبّ تلقى و برداشت خودم را به شما عرض بکنم - که شاید در یک مجال کوتاه، برایش استدلال هم نشود ارائه کرد؛ البته مستدل است، منتها شاید در دو کلمه نشود استدلالى برایش بیان کرد - این است که مراکز استکبارى جهانى در مقابله‌ى با حرکت اسلامى که نماد واقعى‌اش جمهورى اسلامى است، دارند آخرین تلاشهاى خودشان را میکنند. در بسیارى از عرصه‌ها تلاشهایشان و تدابیرشان به بن‌بست خورده و کار از دستشان در رفته است. این کمربندى که اینها بر دور مسائل جهانى کشیده بودند و حیطه‌بندى‌اى که کرده بودند، در حساسترین نقاط روى زمین یعنى خاورمیانه، این کمربند پاره شده - یا سست شده، حداقلش این است؛ ولى به نظر من پاره شده - و از دستشان در رفته است.

اجلاس جهانی اساتید دانشگاهها و بیداری اسلامی روز دوشنبه 20 آذر 1391 از ساعت 8 صبح تا 21 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  با حضور رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و دکتر ولایتی و 600 نفر از اساتید دانشگاههای 70 کشور اسلامی  و  دانشگاههای داخل کشور برگزار گردید.

بسیج اساتید استان تهران

جلسه افتتاحیه با سخنرانی آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور و دکتر صالحی وزیر امور خارجه و دکتر ولایتی دبیر همایش و دکتر صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور آغاز گردید.

بسیج اساتید استان تهران

روز دوم همایش کلیه اساتید به حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب رسیده و چند تن از اساتید خارجی به بیان دیدگا ههای خود پرداخته و از بیانات رهبری استفاده نمودند

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

اساتید دانشگاههای کشورهای اسلامی در 5 کارگروه بمدت 2 روز فعالیت داشتند و 250 نفر از اساتید با سخنرانی خود دیدگاههای خود را اعلام نمودند

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

 

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/9/22:: 11:34 عصر     |     () نظر
 
کانون پژوهشی

مراسم کلنگ زنی ساختمان کانون پژوهشی بسیج اساتید استان تهران روز 15 آبان با حضور حضرت آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی و  مسئولین شهری شهر ری و اساتید وکارکنان دانشگاه ازاد اسلامی واحد شهر ری در زمینی به مساحت 3000 متر مربع انجام شد.

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/8/15:: 9:37 عصر     |     () نظر
<      1   2      
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
کودکان آسمانی
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
نگاهی نو به مشاوره
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
پلاک آسمانی،دل نوشته شهدا،اهل بیت ،و ...
هم رنگــــ ِ خـــیـــآل
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
دکتر سعید روحانی
عشق مشعلدار
سارا احمدی
ماتاآخرایستاده ایم
چون میگذرد غمی نیست
رزمنده
مرام و معرفت
من.تو.خدا
سربازی در مسیر
پیکو پیکس | منبع عکس
تبیان
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
مشکات نور الله
گل یا پوچ؟2
اصلاحات
دل پر خاطره
دهکده کوچک ما
بسیج اساتید فیروزکوه
ندای حق (دکتر احمدی)
شعرورباعی ظهور (علی مظفر)
وب سایت شخصی یاسین گمرکی
آتیه سازان اهواز
یار درونی
ریحانه
خیارج سرای من است
ترنم (کلیج)
بسیج اساتید دماوند
بسیج اساتید ری
حجاب گوهر ناب
قلبی خسته ازتپیدن
دفاع مقدس
هادی عبداله
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور - واحد دررود
شهید آوینی
بسیج اساتید قرچک
بسیج اساتید پیام نور پرند
بسیج اساتید قدس
بسیج اساتید صباشهر
بسیج اساتید ورامین
بسیج اساتید پاکدشت
آریا زند
بسیج اساتید پرند
بسیج اساتید صفادشت
بسیج اساتید رودهن
بسیج اساتید ملارد
ورزش
مائده های آسمانی(تندپور)
کانون فرهنگی شهدا
فیروزکوه
دروازه پیشرفت (دکتر فرج پور)
روح الله عاشق
کنشلو
بسیج اساتید شهریار
بسیج اساتید رباط کریم
امانتدار امام
تو چی فکر می کنی
°°FoReVEr••
معماری
عاشقانه
افکارهای عجیب وغریب من
تنهایی.......
آرشیو یادداشت‌ها