سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند از قیل و قال و تباه کردن مال و فراوانی سؤال نفرت دارد [امام کاظم علیه السلام]
اندیشه
 
روضه ام ابیهاست

شهر آبستن غم هاست خدا رحم کند
شهر این بار چه غوغاست خدا رحم کند
بوی دود است که پیچیده ، کجا میسوزد
نکند خانه مولاست خدا رحم کند
هیزم آورده که آتش بزنند این در را
پشت در حضرت زهراست خدا رحم کند
همه جمعند و موافق که علی را ببرند
و علی یکه و تنهاست خدا رحم کند
غزلم سوخت دلم سوخت دل آقا سوخت
روضه ام ابیهاست خدا رحم کند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 92/1/23:: 11:47 عصر     |     () نظر
 
اردوی راهیان نور اساتید دانشگاه ها

گزارش برپایی اردوی راهیان بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله) که فرمودند (من این حرکت راهیان نور را حرکت بسیار با برکتی میدانم) اقدام به برگزاری اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس نمود. این اردو که از سوی سازمان بسیج اساتید کل کشور برنامه ریزی شده بود مطابق سهمیه اعلام شده هراستان ، سازمان بسیج استان تهران نیز به تعداد 10خانواده از استانید استان از تاریخ 2/1/92لغایت6/1/92که مصادف بود با ایام فاطمیه به زیارت یادمانهای شهدا حضور پیدا کردند.

بر نامه ها به شرح ذیل بود:

بسیج اساتید استان تهران

روز ورود2/1/92

1-      مراسم استقبال نیروی انتظامی از بدو ورود وبعد از پیاده شدن از قطار

2-      استقرار در محل اقامت در خوابگاه شهید علم الهدای اهواز

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

3-     مراسم افتتاحیه در محوطه دانشگاه وسخنرانی جانشین بسیج اساتید کشور ومراشم نور افشانی

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بازدید روز اول3/1/92

بسیج اساتید استان تهران

1-     بازدید از رودخانه اروند ومنطقه عملیاتی والفجر8که در20/11/64 با رمز یا فاطمه الزهرا(س) انجام شد ومحل احداث پل بعثت

بسیج اساتید استان تهران

2-     حضور در یادمان شهدای شلمچه در غرب خرمشهر که محل عروج بسیاری از رزمندگان و سرداران دفاع مقدس همچون حسین خرازی،یدالله کلهر،اسماعیل دقیقی،عبدالله میثمی و... در عملیاتهای بیت المقدس،رمضان،کربلای4،5،8وبیت المقدس7 بود

بسیج اساتید استان تهران

3-     باز دید از مسجد جامع خرمشهر واقامه نماز در آن مکان مقدس که به استوره مقاومت رزمندگان اسلام چون جهان آرا بود. که این شهر بعداز 578 روز اشغال در تاریخ3/3/61در عملیات بیت المقدس با رمز یا علی ابن ابی طالب(ع) آزاد شد.که حضرت امام (ره) در پیام تاریخی خود فرمود:(خرمشهر را خدا آزاد کرد.)

بازدید روز دوم4/1/92

1-      بازدید از یادمان شهدای طلائیه ، یکی از محورهای اصلی هجوم ارتش بعث عراق به ایران در ابتدای جنگ که محل خاکسپاری  12 شهید گمنام نیز می باشد.

2-      بازدید از هویزه و زیارت شهدای هویزه سید شهیدان هویزه علم الهدای و اقامه نماز ظهر در همان مکان.

3-     بازدید از محل شهادت شهید چمران در دهلاویه ، این منطقه بعد از اشغال توسط شهید چمران آزاد شد. که البته مجددا اشغال گرید. فعلا هم محل خاک سپاری یک شهید کمنام نیز می باشد.


برگزاری مراسم شهادت حضرت صدیقه کبری(ع)در شب سوم اقامت:

بعد از برگشت از بازدید روز دوم مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در محوطه محل اقامت راس ساعت21/ 30با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری روشن دل(نابینا) آغاز وسپس حجه الاسلام والمسلمین احمدی مسئول آموزش بسیج اساتید استان تهران  موضوع رمز گشایی مخفی ماندن قبر حضرت فاطمه زهرا(س) در جمع اساتید حاضر ایراد گردند وجلسه با مداحی یکی از مداحان اهلبیت عصمت وطهارت پایان یافت.

روزسوم 5/1/92:

1-      بازدید از تنگه چزابه که یکی از 5 محور اصلی هجوم ارتش بعثی به خوزستان بود که ارتش عراق در هجوم 31/6/59 نتوانست با وجود مدافعان اندک اشغال کند که در روز3/7/59 موفق به این کار شد. تا اینکه رزمندگان اسلام در 10/7/1360 در عملیات طریق القدس بستان که  تحت اشغال بود برای همیشه آزاد شد.

2-      بازدید از منطقه عمومی دشت فتح المبین که در عملیاتی به همین نام با رمز یازهرا(س) و فرماندهی مشترک ارتش و سپاه در این منطقه انجام شد. در این یادمان پیکر 8 تن از شهدای گمنام مدفن هستند.

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران


3-      زیارت قبر دانیال نبی در شهر شوش که در پابان اردوی سه روزه این سفر معنوی را تکمیل کرد.

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران


ضمنا خانواده های بسیج اساتید استان تهران نیز برنامه های متنوعی رادر طول سفر داشته اند از جمله مسابقه قرآنی و مذهبی بین فررندان واهداء جوایز، ختم بیش از سی هزار صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) وشادی ارواح شهدا، مدیه سرایی در بین راه و......


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 92/1/19:: 7:42 عصر     |     () نظر
 
روز جمهوری اسلامی

پایان همه پرسی تغییر نظام شاهنشاهی به جمهوری اسلامی

همه‏پرسی تغییر نظام پادشاهی به جمهوری اسلامی (1358 ش)

 

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تشکیل دولت موقت از سوی امام، زمینه مهمترین همه پرسی در ایران، جهت تعیین نوع حکومت فراهم شد. در این زمان بود که وسوسه‏های گوناگونی آغاز شد و درباره حکومت جمهوری اسلامی، نظرات متفاوتی مطرح گردید. تا اینکه مردم در روزهای دهم و یازدهم فروردین 1358ش، با حضوری آگاهانه در پای صندوق‏های رأی، پیروزی نهایی انقلاب اسلامی را با آرای عظیم و باورنکردنی خود تحقّق بخشیدند و نظام جمهوری اسلامی را مستقر ساختند. در نهایت در روز دوازدهم فروردین 1358، ساختار جدید سیاسی اجتماعی ایران بر مبنای آرای اکثریت مردم تثبیت شد و نظام جمهوری اسلامی رسماً به تایید ملت مسلمان ایران رسید. بدین ترتیب مبارزات مستمر و پیگیر امت مسلمان ایران، در بر پایی حکومت اسلامی و سرنگونی رژیم 2500 ساله پادشاهی به ثمر نشست و عصر نوینی در تاریخ ایران و اسلام آغاز شد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 92/1/11:: 5:13 عصر     |     () نظر
 
شهادت حضرت زهرا (س)

شهادت حضرت زهرا(س) تسلیت باد

شهادت حضرت فاطمه‏ ی زهرا(س) "به روایتی" (11ق)

روز شهادت حضرت فاطمه‏ ی زهرا(س) مورد اختلاف مورخین است و یکی از این موارد، سیزدهم جمادی الثانی می‏باشد. فاطمه(س) پس از پدر بزرگوار خود، روز به روز بدنش رو به ضعف و سستی می‏گرایید. پیوسته سوخته دل و اشک ریزان بود و در فراق پدر می‏گریست. پس از به خلافت نشستن ابوبکر، خواستند تا از امام علی(ع) برای ابوبکر بیعت بگیرند که در این مسیر حضرت زهرا(س) مخالفت کرده و به آتش کشیده شدن در خانه‏ ی آن حضرت و وقایع بعدی انجامید. حضرت زهرا(س) پس از رحلت رسول خدا(ص) از مردم آزار بسیار دید. به خانه‏ اش هجوم برده و کودکش را سقط کردند. در اثر ضرباتی که به آن حضرت وارد شد، حضرت زهرا(س) این نور چشم پیامبر و پاره‏ ی تن رسول خدا، پس از تحمل روزها بیماری، به پدر بزرگوار خود، ملحق گشت. به وصیت آن حضرت، محل دفن وی مخفی می‏باشد. گرچه اقوالی در این باره است، از جمله این که شیخ صدوق مرقد مُنوّر آن بانو را خانه‏ ی آن حضرت می‏داند که اکنون جزء مسجد می‏باشد. این قول را دیگران نیز تایید کرده‏ اند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 92/1/4:: 11:0 عصر     |     () نظر
 
سال سیزده ماهه

سال 13 ماهه: تقویم ایران دقیقترین تقویم درجهان است .در ایران باستان هر سال دوازده ماه بود و هرماه سی روزداشت و یک سال 360 روز و هر سال 5 روز و اندی کمتر از یک سال خورشیدی داشت این پنج روز در پایان سال افزوده می‌شد و اندی آن پس از گذشتن صد و بیست سال ، بصورت یک ماه در آخر دوازده ماه سال محاسبه میگردید . یعنی پس از هر صد و بیست سال ، سال سیزده ماهه میشد .

 

تقویم جلالی چیست؟

تقویم جلالی که در پایان آن، نام حکیم عمر خیام و تعدادی از دانشمندان ایرانی نوشته شده است

تقویم جلالی یا ملکی تقویمی است که در زمان سلطنت جلال‌الدین ملکشاه سلجوقی تدوین شد و تقویم فعلی ایران به همان پایه است. علل وضع این تقویم آن بود که چون تاریخ یزدگردی که اختصاص به زردشتیان داشت، بدون کبیسه حساب می‌شد به همین جهت نوروز ثابت نمی‌ماند و با اول بهار که ابتدای سال طبیعی است، مطابقت نداشت، به همین علت خواجه نظام‌الملک و سلطان ملکشاه درصدد اصلاح تقویم برآمدند و جمعی از منجمان، مامور تنظیم تقویم شدند که از جمله آنها حکیم عمر خیام، میمون‌بن نجیب واسطی، ابوالمظفر استقراری و چند نفر دیگر را برشمرده‌اند. محل کار رصدخانه را به اختلاف در اصفهان، ری و نیشابور ذکر کرده‌اند.

مبدا این تاریخ را ابن اثیر ضمن وقایع سال 471 هجری قمری نوشته است که روز جمعه نهم رمضان سال 471 ه.ق (مطابق 15 مارس 1078 میلادی) است. سال جلالی از اول بهار (نوروز سلطانی) آغاز می‌شود.

اسامی ماه‌ها همان نام‌های 12گانه تاریخ کنونی ایران است و در آن، سال به فصول چهارگانه تقسیم شده است. در این تقویم اول سال روزی است که خورشید بین ظهر روز قبل و ظهر آن روز وارد برج حمل (نقطه گاما) می‌شود، به همین علت سال جلالی برخلاف سال مسیحی که در هر 10 هزار سال قریب 3 روز با سال حقیقی اختلاف پیدا می‌کند، همیشه مطابق با سال حقیقی است، از این‌رو آن را می‌توان دقیق‌ترین تقویم جهان دانست.

تقویم رسمی ایران براساس تقویم جلالی است.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 92/1/1:: 6:37 عصر     |     () نظر
 
مدرسه عشق

فراخوان جشنواره مدرسه عشق

                                  تولیدات و محصولات فرهنگی و هنری

                                                                      بسیجیان استان تهران

بسیج اساتید استان تهران


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/12/30:: 12:36 صبح     |     () نظر
 
23 پیام نوروزی رهبری

 

خبرآنلاین -  اولین پیام نوروزی آیت الله خامنه ای در سال 1369 که مصادف با اولین بهار رهبری ایشان بود صادر شده است. در سال‌های نخست پیام مقام معظم رهبری یک یا دو روز مانده به به سال تحویل منتشر می‌شد، اما پس از آن پیام های ایشان در نخستین لحظات پس از لحظه سال تحویل از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود.

از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب از سال 1372 هر سال را به نامی مزین کرده‌اند. نام‌هایی که جهت‌گیری‌ها، دغدغه‌ها و مسایل اصلی نظام در آن سال را نمایان می‌سازد. جدول حاضر مجموعه پیام‌های نوروزی آیت الله خامنه‌ای در 23 سال گذشته آمده‌است.


سال
عنوان
فرازهایی از پیام مقام معظم رهبری
69
****
ما امسال‌ عید نوروز را در حالی‌ برگزار می‌کنیم‌ که‌ خدای‌ متعال‌ با فقدان‌ بزرگ‌ رهبر عظیم‌الشأن مان‌ امتحان‌ سختی‌ از ما کرد و دوران‌ سختی‌ را بر ما گذراند. این محنت‌ بزرگی‌ بود و ما امیدواریم‌ که خدای‌ متعال روح‌ آن‌ بزرگ مرد را با ارواح‌ مقدسه‌ی‌ انبیاء و اولیاء محشور کند و او را از ما راضی‌ و ما را در راه‌ او مستمر و مستدام‌ بدارد.
70
****
درسال‌ 70، ان‌شاءالله‌ باید این‌ مجاهدت‌ عمومی‌ برای‌ سازندگی‌ کشور، رشد و سرعت‌بیشتری‌ پیدا کند، تا ما در پایان‌ این‌ سال‌ شاهد پیشرفت های‌ زیادی‌ باشیم‌، و ان‌شاءالله‌ توفیق‌ و کمک‌ الهی‌ شامل‌ حال‌ همگان‌ باشد.
71
****
در سال گذشته تلاش دولت و مسئولین برای بازسازی و انجام کارهای زیربنایی در کشور بسیار محسوس بود. این طرح ها باهدف آبادی و توسعه اقتصادی و ریشه کن کردن فقر و بیکاری در کشور به اجرا درآمده است و بهره برداری از این طرح ها در سال های آینده بسیاری از مشکلات را حل خواهدکرد.
72
سال برنامه ریزی دولت و تدوین برنامه دوم
ما سازندگی و رونق اقتصادی را برای نزدیک شدن به عدالت اجتماعی،‌ رفع محرومیت و فقر، زدودن مناطق محروم از کشور و از بین رفتن فاصله فقیر و غنی میخواهیم و مسئولان و برنامه ریزان باید این جهت گیری انقلابی را در برنامه دوم رعایت کنند زیرا این امر برای حرکت دولت و ملت به سمت اهداف انقلاب ضروری است.
73
وجدان کارى و انضباط اجتماعی
هر کس هر تحلیلى داشته باشد، راه حل مشکلات، همین دو شاخص «وجدان کار» و «انضباط اجتماعى» است.
74
انضباط اقتصادى و مالى
باید به قدر نیاز و حاجت، خرج و مصرف کرد. بخصوص کسانى که اموال عمومى را مصرف مى‏کنند. آنها هم مانند کسانى که اموال خودشان را بى‏حساب و کتاب خرج مى‏کنند، مخاطب این مطلبند و نباید زیادى مصرف کنند.
75
کار سازنده
همه باید تلاش نمایند کار سازنده بکنند. کار سازنده، مبارزه با دشمن است. باید با اداره صحیح و کار سازنده و صحیح و منطقى، با دشمن مقابله کرد.
76
صرفه جویی
باید مسؤولان کشور، راه صرفه‏جویى و مقابله با اسراف را به مردم بیاموزند.خودِ مسؤولان دولتى هم نباید اسراف کنند.
77
صرفه جویی
امسال توصیه مهمّ من عبارت است از صرفه‏جویى. دولت هم باید صرفه‏جویى کند؛ ملت هم باید بکند.
78
امام خمینى قدسّ سرّه
امیدوارم امسال که سال امام خمینى و زنده کننده یاد امام بزرگوار و فرصتى براى بررسى هرچه بیشتر در زندگى و خصوصیات و اهداف و غایات مورد نظر آن بزرگوار است،سالى باشد که ان‏شاءاللَّه ما بتوانیم این راه روشن را با عزم قاطع و با فکر روشن، هرچه بهتر ادامه دهیم و پیش ببریم.
79
امام على علیه‏السّلام
مى‏توانیم در سایه نزدیکى به امیرالمؤمنین علیه‏السّلام، به آرزوى بزرگ کشور و ملتمان و نظام جمهورى اسلامى - یعنى عدالت اجتماعى - نزدیک شویم. امیدوارم که ما مسؤولان کشور - در درجه اوّل - و همه آحاد مردم تلاش کنند تا بتوانیم عدالت اجتماعى را در این کشور، مستقر کنیم.
80
رفتار علوی
در این سال سعى کنیم به کار فرهنگى و علمى اکتفا نکنیم؛ تلاش کنیم رفتار و عملکردمان را - بخصوص در حوزه مسائل اجتماعى و به‏طور اخص در زمینه مسائل حکومتى - به عملکرد آن بزرگوار نزدیک کنیم.
81
سال عزّت و افتخار حسینى
امیدواریم ملت عزیز ما با تمسّک به معنویتِ حسین‏بن‏على علیه‏السّلام و با آشنایى بیشتر با آن بزرگوار، عزّت و افتخار و سربلندى را براى خود کسب کند.
82
نهضت خدمتگزارى
همه‌ مسئولان در سه قوّه، باید نهضتى را براى خدمت‌رسانى به مردم شروع کنند.
83
پاسخگویى سه قوه به ملت ایران
مسئولان دولتى و قوه قضائیه و مجلس شوراى اسلامى به مردم بگویند که براى خدمت به عموم ملت ایران، براى تولید علم، براى استقرار عدالت و رفع فقر و فساد و تبعیض در جامعه - که اصلاح واقعى در جامعه این هاست - براى نهضت عدالت‏خواهى و براى نهضت مبارزه با فساد، چه اقدامات عمدهییى را انجام داده‏اند.
84
همبستگى ملى و مشارکت عمومى
آنچه براى مردم و مسؤولان - هر دو - حایز اهمیت است، عبارت است از همکارى و حفظ وحدت ملى و همبستگى عمومى ملت در قبال آنچه مسؤولان موظفند انجام دهند. ادامه‏ این راه از یک طرف، و همکارى مردم و مسؤولان از سوى دیگر، مى‏تواند ما را در پیشرفت این راه و پیشبرد این اهدافِ والا کمک کند.
85
پیامبر اعظم(ص)
امروز درس پیغمبر اسلام براى امتش و براى همه بشریت، درسِ عالم شدن، قوى شدن، درس اخلاق و کرامت، درس رحمت، درس جهاد و عزت، و درس مقاومت است.
86
اتحاد ملى و انسجام اسلامى
درون ملت ما اتحاد کلمه همه‏ آحاد ملت و قومیت هاى گوناگون و مذاهب گوناگون و اصناف گوناگون ملى؛ و در سطح بین‏المللى، انسجام میان همه‏ مسلمانان و روابط برادرانه‏ میان آحاد امت اسلامى از مذاهب گوناگون و وحدت کلمه‏ى آنها.
87
سال نوآوری و شکوفایی
در این سال باید نوآوری فضای کشور را فرا بگیرد و همه خود را موظف بدانند که کارهای نو و ابتکاری را ـ در سایه‌ مدیریت صحیح و تدبیر درست ـ در فعالیت کشور وارد کنند. فعالیتهایی که در سالهای گذشته انجام گرفته است، این ها به شکوفایی برسد و مردم نتایج آن را در زندگی خود حس کنند.
88
اصلاح الگوى مصرف
مسئولین کشور در درجه اول - چه قوه‏ مقننه، چه قوه‏ مجریه، و چه سایر مسئولین کشور؛ قوه‏ى قضائیه و غیر آنها - و اشخاص و شخصیت ها در رتبه‏هاى مختلف اجتماعى، و آحاد مردم ما از فقیر و غنى، بایستى به این اصل توجه کنند که باید الگوى مصرف را اصلاح کنند.
89
همت مضاعف و کار مضاعف
در بخش?هاى مختلف، بخش?هاى اقتصادى، بخش هاى فرهنگى، بخش هاى سیاسى، بخش هاى عمرانى، بخش هاى اجتماعى، در همه‌ عرصه‌ها، مسئولین کشور به همراه مردم عزیزمان بتوانند با گام هاى بلندتر، با همت بلندتر، با کار بیشتر و متراکم‌تر، راه‌هاى نرفته‌اى را بپیمایند و به هدف هاى بزرگ خود ان‌شاءاللَّه نزدیکتر شوند.
90
جهاد اقتصادی
از مسئولان کشور، چه در دولت، چه در مجلس، چه در بخش های دیگری که مربوط به مسائل اقتصادی می شوند و همچنین از ملت عزیزمان انتظار دارم که در عرصه‌ اقتصادی با حرکتِ جهادگونه کار کنند، مجاهدت کنند. حرکت طبیعی کافی نیست؛ باید در این میدان، حرکت جهشی و مجاهدانه داشته باشیم.
91
حمایت از تولید،کار و سرمایه ایرانی
اگر به توفیق الهى و با اراده و عزم راسخِ ملت و با تلاش مسئولان، ما بتوانیم مسئله تولید داخلى را، آنچنان که شایسته‏ آن است، رونق ببخشیم و پیش ببریم، بدون تردید بخش عمده‏اى از تلاش هاى دشمن ناکام خواهد ماند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/12/29:: 6:30 عصر     |     () نظر
 
کارگاه آشنایی با سو مصرف مواد مخدر

  برگزاری کارگاه آشنایی با سو  مصرف مواد مخدر در واحد شهر ری  

 

            

 

کارگاه «آشنایی با روشهای تشخیص، پیشگیری و درمان اعتیاد» با حضور سرهنگ کاهه رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه برگزار گردید.

 در این کارگاه سرهنگ کاهه روشهای تشخیص، پیشگیری و  درمان اعتیاد با هدف مخاطرات و تهدیدهای جامعه در مصرف مواد و افراد مصرف کننده را برای کارکنان و مسئولین دانشگاهی، تشریح کرد.

 همچنین مسئول دفتر مشاوره و راهنمایی عنوان نمود این کارگاه جهت آگاهی دانشجویان با وسعت و حجم بیشتری برای سال 1392 پیش بینی شده است که امید است با حمایتهای مسئولین ناظر برگزاری چنین کارگاه‌هایی با گستردگی بیشتری باشیم .

 این دوره با همکاری دفتر مشاوره و مرکز مطالعات نیروی انسانی در نیمه اول اسفند ماه سال جاری توسط اساتید مجرب نیروی انتظامی برگزار شد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/12/26:: 5:43 عصر     |     () نظر
 
مراسم سالگرد ارتحال یادگار امام (ره)

حضور دانشگاهیان واحد شهر ری درمراسم سالگرد ارتحال یادگار امام (ره)

 

            

هیات رئیسه و اساتید بسیجی و ولایت‌مدار واحد شهرری در مراسم سالگرد ارتحال سید احمد آقا خمینی یادگار حضرت امام (ره) که در حرم مطهر امام رحمةالله علیه برگزار گردید، شرکت نمودند.

دراین مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت سید حسن خمینی تولیت آستان حرم مقدس حضرت امام خمینی (ره)، سخنرانان به تشریح مقام و منزلت یادگار امام راحل پرداختند و در ادامه با ادعیه‌خوانی و مرثیه سرایی در فضایی معنوی و روحانی یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.


نوشته شده توسط اندیشه 91/12/26:: 5:43 عصر     |     () نظر
 
اردوی راهیان نور

به اطلاع اساتید محترم میرساند اردوی راهیان نور در تاریخ های زیر برگزار میگردد

راهیان نور

دوره اول :   از ساعت 14 مورخ 91/12/27 تا ساعت 14 مورخ 92/1/1

دوره دوم:   از ساعت 14 مورخ 92/1/2     تا ساعت 14 مورخ   92/1/6  استان تهران

دوره سوم: از ساعت 14 مورخ 92/1/7     تا ساعت 14 مورخ 92/1/11

ثبت نام هر نفر 30 هزار تومان

بلیط قطار هر نفر 52 هزار تومان

برای واریز وجه اینجا را کلیک کنید

به هر خانواده فقط یک اتاق واگذار میگردد

رفت و برگشت بعهده افراد می باشد

لطفا لوازم شخصی از قبیل : ملحفه - حوله - لیوان - قاشق و چنگال - کارد - مسواک و خمیردندان ..... همراه داشته باشید.

آدرس محل اسکان: اهواز - بلوار گلستان - جنب بازارچه گلستان - خیابان ولی عصر(عج) - مجتمع خوابگاهی شهید علم الهدی

اساتید محترم جهت ثبت نام به کانون مربوطه مراجعه نمایند


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/12/8:: 7:37 عصر     |     () نظر
   1   2      >
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
کودکان آسمانی
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
نگاهی نو به مشاوره
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
پلاک آسمانی،دل نوشته شهدا،اهل بیت ،و ...
هم رنگــــ ِ خـــیـــآل
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
دکتر سعید روحانی
عشق مشعلدار
سارا احمدی
ماتاآخرایستاده ایم
چون میگذرد غمی نیست
رزمنده
مرام و معرفت
من.تو.خدا
سربازی در مسیر
پیکو پیکس | منبع عکس
تبیان
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
مشکات نور الله
گل یا پوچ؟2
اصلاحات
دل پر خاطره
دهکده کوچک ما
بسیج اساتید فیروزکوه
ندای حق (دکتر احمدی)
شعرورباعی ظهور (علی مظفر)
وب سایت شخصی یاسین گمرکی
آتیه سازان اهواز
یار درونی
ریحانه
خیارج سرای من است
ترنم (کلیج)
بسیج اساتید دماوند
بسیج اساتید ری
حجاب گوهر ناب
قلبی خسته ازتپیدن
دفاع مقدس
هادی عبداله
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور - واحد دررود
شهید آوینی
بسیج اساتید قرچک
بسیج اساتید پیام نور پرند
بسیج اساتید قدس
بسیج اساتید صباشهر
بسیج اساتید ورامین
بسیج اساتید پاکدشت
آریا زند
بسیج اساتید پرند
بسیج اساتید صفادشت
بسیج اساتید رودهن
بسیج اساتید ملارد
ورزش
مائده های آسمانی(تندپور)
کانون فرهنگی شهدا
فیروزکوه
دروازه پیشرفت (دکتر فرج پور)
روح الله عاشق
کنشلو
بسیج اساتید شهریار
بسیج اساتید رباط کریم
امانتدار امام
تو چی فکر می کنی
°°FoReVEr••
معماری
عاشقانه
افکارهای عجیب وغریب من
تنهایی.......
آرشیو یادداشت‌ها