سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روز ستمدیده بر ستمکار سخت‏تر است ، از روز ستمکار بر ستم کشیده . [نهج البلاغه]
اندیشه
 
مسابقات رباتیک

رقابت های رباتیک شهر

نخستین دوره مسابقات کشوری "رباتیک شهر" در فیروزکوه گشایش یافت

فیروزکوه، تهران بزرگ- در آیینی با حضور معاون پژوهشی صنعت و فناوری ناجا، مسؤولان دانشگاهی و محلی نخستین دوره مسابقات کشوری "رباتیک شهر" به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گشایش یافت.

 

 

در آیین افتتاحیه این مراسم که در سالن "شهید آوینی" دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد، دکتر "علیرضا حسنی" رییس واحد با گرامیداشت حماسه بزرگ ملت عزیز ایران اسلامی در بوم الله 22 بهمن، اظهار کرد: به برکت خون پاک شهیدان و امام راحل، امروز شاهد پیشرفت جامعه اسلامی و برافراشته شدن پرچم مقدس نظام اسلامی توسط جوانان برومند این مرز و بوم در سراسر جهان می باشیم.

وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری "علم اقتدار است و اگر بناست کسی مقتدرانه حرکت کند و امنیت شغلی، رفاهی و اقتصادی داشته باشد، باید اقتدار علمی داشته باشد".

دکتر حسنی با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، اذعان کرد: بلندی انسان ها به قدر علم و ایمانشان است و علم نوری است که خداوند فقط در دل بندگان پاک و پاکیزه خود قرار می دهد.

وی خطاب به دانشجویان تصریح کرد: علم آموزی شما نیز باید سمت و سوی الهی داشته باشد و در این راه مواظب باشید که به آفت غرور مبتلا نشوید.

در ادامه دکتر "هادی شیرزاد" معاون پژوهشی صنعت و فناوری ناجا افزود: مطابق آمارهای منتشره بین المللی و سرعت پیشرفت ملموس دانشگاهیان کشور، دستیابی به قله های علم و فناوری برای ایرانیان دشوار نیست.

وی گفت: امروز ایران اسلامی در رده بندی علمی جهانی رتبه شانزدهم را به خود اختصاص داده و از نظر ضریب افزایش تولید علم در مکان نخست قرار دارد.

دکتر شیرزاد به طرح این پرسش پرداخت که "وقتی نتیجه تحقیقات و تولیدات دانشمندان ایرانی به محصول نهایی تبدیل نشده و استفاده نمی شود، چه فایده ای به دنبال خواهد داشت و اصولا برای صنعتی سازی و تولید انبوه آنها چه کار باید کرد؟".

وی ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از معاونت صنعتی و پژوهشکده صنعتی، به احصای نیازهای ناجا در حوزه محصولات صنعتی می پردازد.

معاون پژوهشی صنعت و فناوری ناجا تصریح کرد: بی اطلاعی اساتید دانشگاه ها از نیازهای حوزه صنعت، دسترسی نداشتن به مراکز صنعتی و دانشگاهی، نبود اعتماد متقابل بین صنعت و دانشگاه و تامین بودجه، از جمله مشکلات موجود در این مسیر است.

وی تضمین در صنعتی سازی و تولید انبوه نتایج تحقیقات، از اهم امور علمی و تحقیقاتی کشور است.

دکتر شیرزاد با اشاره به اینکه 85 درصد محصولات اولیه و نمونه های آزمایشگاهی در جهان به بازار نمی رسند، تاکید کرد: با وجود حمایت های موجود از سوی دولت و سایر دستگاه ها، با برنامه ریزی و پیگیری امور می توان به اهداف طراحی شده دست یافت.

همچنین در ادامه دبیر علمی مسابقات شهررباتیک افزود: سرمایه گذاری و حمایت از نخبگان رباتیک کشور ضعیف است.

دکتر "محمدحسن رمضانی" تصریح کرد: شعار جامعه رباتیک "عزم ملی، تحول ملی و اقتدار ملی" است تا با ایجاد تحول در کشور، به خودکفایی برسیم.

وی با اشاره به لزوم ایجاد یک نظام جامع رباتیک، خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ های دوره ای رباتیک در کشور، تلفیق دانش علمی تیم های برتر رقابت ها به منظور تشکیل تیم های قدرتمندتر، بومی سازی قوانین مسابقات و صنعتی سازی تولیدات به منظور استفاده عمومی در کشور، از جمله اهداف مدنظر این مجموعه است.

دکتر رمضانی از راه اندازی نخستین زمین بومی مطابق با شرایط کشور در این حوزه خبر داد و گفت: زمین های مورد استفاده کنونی، محصول کشور ژاپن و متناسب با منازل چوبی ژاپنی ها است که در ایران کاربرد آنچنانی ندارند.

وی خواستار حمایت از جوانان و نخبگان فعال در این حوزه علم و فناوری شد و اذعان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، این رقابت ها همه ساله به صورت گردشی در شهریور ماه برگزار خواهند شد.

در خاتمه این مراسم حضار و مدعوین با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه، با آرمان های بلند شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

این گزارش حاکی است نخستین دوره رقابت های شهر رباتیک کشور با حضور 400 شرکت کننده از 100 تیم دانش آموزی و دانشجویی ربات های امدادگر، جنگجو، مین یاب، دوبعدی، مسیریاب دانش آموزی و مسیریاب ویژه از امروز (سه شنبه) به مدت چهار روز در فیروزکوه برگزار می شود و آیین اختتامیه رقابت ها نیز پس از انجام بازی های نهایی، روز جمعه برگزار می شود.

معاونان سیاسی- انتظامی، برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و رییس جمعیت هلال احمر از جمله مسؤولان شهرستانی حاضر در این مراسم بودند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/11/24:: 5:0 عصر     |     () نظر
 
حضور دانشگاهیان ری در راهپیمایی 22 بهمن

          

          

          

همزمان با خروش عظیم مردمی در سراسر کشور، دانشگاهیان واحد شهر ری با حضور گسترده در راهپیمایی و سردادن شعارهای « مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و الله اکبر» با آرمانهای نظام تجدید بیعت کردند.

در این مراسم مدیران، استادان، کارکنان ودانشجویان به همراه اعضای خانواده خود، پس از حضور در مقابل ساختمان علوم انسانی به جمع راهپیمایان در میدان انقلاب ملحق شدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات عظیم مردمی که پرچم مقدس ایران اسلامی و دست نوشته هایی با مضامین دفاع از نظام وانقلاب و اصل ولایت فقیه ونیز برائت از مستکبران جهانی در دست داشتند، برایستادگی هرچه بیشتر بر اهداف وآرمان‌های نظام شکوهمند جمهوری اسلامی وحفظ وحراست از دستاوردهای نظام تأکید کردند.

همچنین جمع پرشور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری، ضمن تجدید بیعت با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، آمادگی خود را در دفاع از انقلاب امام، شهدا و رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی را اعلام نمودند.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/11/23:: 11:24 عصر     |     () نظر
 
راهپیمایی فیروزکوه

راهپیمایی 22 بهمنراهپیمایی 22 بهمنراهپیمایی 22 بهمن

در یوم الله 22 بهمن؛ غریو استکبارستیزی در فیروزکوه طنین انداز شد

فیروزکوه- تهران بزرگ- همگام با سراسر ایران عزیز اسلامی و در کنگره باشکوه جشن انقلاب، غریو استبدادستیزی و نفی استکبار در فیروزکوه طنین انداز شد.

 

در این تجمع عظیم و باشکوه مردمی که از ساعت 10 صبح یکشنبه حد فاصل میدان "امام خمینی(ره)" تا آستان مقدس "امام زاده اسماعیل(ع)" فیروزکوه برگزار شد، اقشار مختلف مردم از زن، مرد، پیر، جوان، کودک، دانش آموز، دانشجو، کسبه، کارمند و . . . همصدا با سر دادن شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس"، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" و . . . مراتب تعهد و وفاداری خود را به رهبر فرزانه، نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های بلند امام راحل و انقلاب نشان دادند.

اساتید، دانشجویان و پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه نیز همگام و همصدا با راهپیمایان در صفوف بهم فشرده راهپیمایان و این حماسه باشکوه در روز خدایی 22 بهمن حضور یافتند تا در میلاد سترگ انقلاب عزیزشان، درخشان تر باشند.

رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در جمع راهپیمایان اظهار کرد: انقلاب اسلامی میراث ماندگار و برگ زرینی در تاریخ معاصر ایران است.

دکتر "خسرو عزیزی" تصریح کرد: مردمی بودن و حضور آحاد مردم از اقشار مختلف در به ثمر رسیدن انقلاب، یکی از خصیصه ها و ویژگی های مهمی است که آن را از سایر انقلاب های جهان متمایز می سازد.

وی افزود: یکی از علل دوام و بقای نظام اسلامی، نقش حضور مردم است که در عرصه های گوناگون و ایام مختلف سال به صورت خودجوش به منصه ظهور می رسد.

معاون اداری- مالی واحد فیروزکوه خاطرنشان کرد: به روایت تاریخ هر کجا که مردم مشارکت در تصمیم گیری های جامعه نداشته اند، زمینه برای حضور استبداد و استکبار فراهم شده و لذا همه ما با حضور حداکثری خود باید ضمن تحقق اراده ملی در مدیریت اجتماع، دست رد بر سینه دشمنان زده و آنان را در رسیدن به مطامع شومشان دلسرد نماییم.

این راهپیمایی باشکوه که با اضافه شدن مردم کوچه و خیابان ها به مسیر اصلی هر لحظه پر جمعیت تر می شد، با حضور شناسنامه دار ادارات، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان، کسبه، اصناف، ورزشکاران، بسیجیان، و . . . با پلاکاردها و شعارهای مخصوص این ایام و همراهی پرسنل خدوم نیروی انتظامی، هلال احمر و اورژانس با نظم و انضباط خاصی در محل آستان مقدس امام زاده اسماعیل(ع) ادامه یافت و در پایان، با قرائت بیانیه و به آتش کشیدن پرچم های آمریکا و اسرائیل پایان پذیرفت.

حرکت نمادین 22 دوچرخه سوار در پیشاپیش راهپیمایان، همراه داشتن 313 بادکنک برای رهاسازی در پایان مسیر، به نمایش درآمدن نقاشی ها و آدمک های برتر طراحی شده توسط دانش آموزان و اجرای همگانی سرود "همسرایان فجر" توسط دانش آموزان، از جمله حاشیه های دیدنی این راهپیمایی بود.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/11/22:: 12:46 عصر     |     () نظر
 
ایستگاه صلواتی دانشگاه ری

به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در محوطه دانشگاه نمود .

           

           

           

           


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/11/21:: 7:11 عصر     |     () نظر
 
مراسم دهه فجر دانشگاه ری

مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در واحدشهرری    

           

           


مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همت معاونت فرهنگی و همکاری روابط عمومی با حضور گسترده معاونین،اساتید،کارکنان و دانشجویان واحد در سالن آمفی تئاتر خوارزمی برگزار شد.

در این مراسم دکتر هاشمی تنکابنی معاون فرهنگی واحد شهرری با بیان تبریک به مناسبت این ایام گفت: بنا به فرمایش امام، انقلاب ما انفجار نور بود و می دانیم خاصیت نور اینگونه است کهخود نورانی است و پرتو‌افشانی آن دیگران را نیز نورانی می‌نماید. انقلاب اسلامی به مملکت ما نورانیت بخشید و همچنین روز به روز از این عمر با برکت انقلاب اسلامی که می گذرد درمی یابیم که جهان را نیز نورانیت می‌بخشد و این بیداری اسلامی که در جهان است ادامه انقلاب بزرگ اسلامی است و امیدواریم خداوند این انقلاب را با انقلاب مهدوی مستدام بدارد.

هم چنین در این جشن دکتر قدیری ابیانه دکترای علوم استراتژیک و از مبارزان دوران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری را پیش روی ما گذاشته است و افق‌های روشنی را ایجاد کرده است. باید از تهدید به دست آمده در خصوص تحریم‌ها استفاده کنیم و آن را به فرصت تبدیل نماییم.

وی در ادامه افزود: زمان پهلوی ما در شهر های بزرگ هم دانشگاه نداشتیم اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی و با تلاش مسئولین در شهرهای کوچک نیز آموزش عالی با کیفیت قابل قبول وجود دارد و این نشان از سر زندگی و رو به پیشرفت بودن انقلابمان است.

قدیری ابیانه با ذکر خاطره ای از زمان اقامتش در ایتالیا در ایام انقلاب اسلامی گفت: در روز 16 بهمن 1357 در رم وقتی شنیدم که حضرت امام (ره) مهندس بازرگان را به عنوان نخست‌وزیر موقت تعیین فرمودند، بلافاصله به این اندیشه فرو رفتم که در این لحظه تاریخی تکالیف من چیست؟

و چه باید بکنم؟ بلافاصله همه دانشجویان مسلمان را به سفارت فرا بخوانم؟! یا راه دیگری باید رفت!؟ تصمیم گرفتم از هر انجمنی بخواهم سریعا یک نفر را به عنوان رابط و هماهنگ کنده به رم بفرستد و خودم نیز بلافاصله به سفارت شاهنشاهی مراجعه کرده و خود را نماینده دولت موقت معرفی کنم و بخواهم که سفارت را تحویل من دهند، به عنوان پیرو حضرت امام (ره) خود و سایر اعضای انجمن اسلامی را نماینده طبیعی و واقعی انقلاب اسلامی می‏دانستیم و واقعا هم چنین بودیم.

درپایان این مراسم از کارکنان جانباز واحد نیز تجلیل گردید.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/11/19:: 4:9 عصر     |     () نظر
 
بیانیه سازمان بسیج اساتید
بیانیه سازمان بسیج اساتید
سازمان بسیج اساتید در خصوص وقایع امروز مجلس(پانزدهم بهمن ماه91) بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:

بسمه تعالی
ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر و در حالی که ملت بزرگ و قهرمان ایران سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی می دارند و به دلیل خود باوری و اعتماد به نفس ملی فرهیختگان و اندیشمندان جوان ایران اسلامی سکوهای پیشرفت و ترقی  یکی بعد از دیگری فتح می شود و دشمن زبون عاجز و ناتوان در مقابله با این ملت بزرگ است ، و در حالی که انتظار می رفت و می رود نصایح و اوامر دلسوزانه و حکیمانه ولی امر مسلمین پیرامون وحدت سران قوا و پرهیز از تفرقه نصب العین آنها گردد، متاسفانه آنچه در صحن مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد، باعث آزردگی دوستان انقلاب و خوشحالی دشمنان گردید، امید است که مسئولین نظام به خود آیند و ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند که این ملت بصیر و رهبری شجاع ،حکیم و مقتدر آن بر سر مصالح انقلاب و نظام اسلامی کوتاه نخواهند آمد.
این هشداری است از سوی اساتید بسیجی و ارزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به مسئولین قوا که بیش از این قلب ولی امر مسلمین و ملت بزرگ ایران و دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان را مکدر ننمایند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/11/16:: 11:57 عصر     |     () نظر
 
اردوی راهیان نور

به اطلاع اساتید محترم میرساند اردوی راهیان نور در تاریخ های زیر برگزار میگردد

دوره اول :   از ساعت 14 مورخ 91/12/27 تا ساعت 14 مورخ 92/1/1

دوره دوم:   از ساعت 14 مورخ 92/1/2     تا ساعت 14 مورخ 92/1/6

دوره سوم: از ساعت 14 مورخ 92/1/7     تا ساعت 14 مورخ 92/1/11

اساتید محترم جهت ثبت نام به کانون مربوطه مراجعه نمایند


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/11/15:: 1:12 صبح     |     () نظر
 
خاطره رهبر انقلاب از ورود امام
رهبرمعظم انقلاب در سال 1362 خاطراتی از پیروزی انقلاب را بیان کرده اند که یکی از آنها مربوط به 12 بهمن 1357 است.
امام
در این خاطره آمده است:
روز ورود امام ...همه خوشحال بودند، مى‌خندیدند، بنده از نگرانىِ بر آنچه که براى امام ممکن است پیش بیاید بى‌اختیار اشک مى‌ریختم و نمى‌دانستم که براى امام چه ممکن است پیش بیاید. چون یک تهدیدهایى هم وجود داشت.
 بعد رفتیم وارد فرودگاه شدیم، با آن تفاصیل امام وارد شدند. به مجرد این‌که آرامش امام ظاهر شد نگرانیها و اضطراب ما به کلى برطرف شد. یعنى امام با آرامش خودشان به بنده و شاید به خیلى‌هاى دیگر که نگران بودند، آرامش بخشیدند.
 وقتى که بعد از سالهاى متمادى امام را (در فرودگاه)زیارت مى‌کردم ، ناگهان خستگى این چند ساله خارج ‌شد. احساس مى‌شد که همه‌ى آن آرزوها مجسم شده در وجود امام و با کمال صلابت و با یک تحقق واقعى و پیروزمندانه این‌جا در مقابل انسان تبلور پیدا کرده.
 ... امام عصر از بهشت زهرا رفتند به یک نقطه‌ى نامعلومى و برادرانمان حالا به طور مشخص، آقاى ناطق نورى امام را در حقیقت ربودند و به یک مأمنى بردند که از ابراز احساسات مردم(فاصله بگیرند) و یک مقدار به امام استراحت بدهند. امام از شب قبلش که از پاریس حرکت کرده بودند تا دم غروب، دائماً در حال فشار کار و حضور بودند ویک لحظه هم استراحت نکرده بودند.
 برگرفته از مصاحبه مطبوعاتی آیت الله خامنه ای در 24 دی 1362/ منبع: سایت khamenei.ir

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/11/13:: 11:0 صبح     |     () نظر
 
جشنواره شعر شهدای جهاد علمی

 

شنواره شعر شهدای  جهاد علمی

مقام معظم رهبری امام خامنه ای:

این حادثه ملی ( ترور دانشمندان هسته ای ) نباید از نظر شاعر متعهد دور بماند.

چرا که در مصاف حق و باطل نمبشود بدون موضع باقی ماند.

بسیج اساتید استان تهران

برنامه ها:

سخنرانی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی آقای دکتر حسینی

سخنرانی سردار نقدی

شعر خوانی شعرای منتخب جشنواره

تجلیل از خانواده محترم شهدای جهاد علمی

اجرای برنامه زنده توسط آقایان : گلریز و مانی رهنما و حامد زمانی

تقدیر از شعرای پیشکسوت شعر انقلاب و دفاع مقدس آقایان : علی معلم - مصطفی رحماندوست- حسین اسرافیلی- موسوی گرمارودی - یوسفعلی میر شکاک

تقدیر از شعرای منتخب جشنواره

پذیرایی شام

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

                      بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

                            بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

                       بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

بسیج اساتید استان تهران

درود

جشنواره شعر شهدای جهاد هستی ای بود.
شعرای پیشکسوت و شعرای جوان و .... همه بودند و دخترکی هم بود که مرا به یاد غزلم انداخت. دخترکی بود که با کودکی هایش زندگی می کرد و شاید هنوز باور نداشت که دیگر بابایش نیست
امشب بسیار بارانی بودم بی اختیار. شاید آنقدر خودخواه باشم که بخاطر خودم گریه می کردم که چقدر برای دخترم سخت خواهد بود اگر من نباشم وچقدر برای من سخت خواهد بود اگر شبی عزلم را در آغوش نکشم
راستی چقدر می توانیم بیرحم باشیم که آغوش گرم پدری را از دخترش دریغ کنیم. چقد می توانیم گستاخ باشیم که جلو چشم دخترکی پدری را بی نفس و شهید کنیم.
کی ما می  توانیم با لبخند زندگی کنیم و به هم زندگی ببخشیم تا مرگ....
کی می شود آدم شویم و
کی ؟؟؟؟

این عروسک، بهانه‌گیر شده
چه بگویم به گوش او بابا
خوانده‌ام تا هزار لالایی
از سر صبح تا همین حالا

دخترک بود و چشم بیدارش
دخترک بود و شام تنهایی
دختـرک بود با عروسکهاش
حـرف می‌زد برای بابایی

پنجــره باز و آیـنه خلوت
کوچه آشفتــه، خانه اش دلگیر
وقت خـوابش همیشه می‌آمد
داشـت بابای مهربان تأخیر

سر به بیرون پنچره می‌برد
دختر بیـقرار تـا بابا
دختری که انـیس بابا بود
چشـم در انتـظار تا بابا

دیگر آن شـوق و آن هیاهو نیست
اندکی خنده بر لب او نیست
چشـم‌هایش مـدام می‌گردد
وقت خوابست و سربه‌زانو نیست

یادش آمد درست صبحی که
طعـم لبخند از لبش پر زد
چـرخ بیداد روزگار زبون
شادیش را چه ساده ضبدر زد

آسمـان بود و صبـح بارانی
شب شک روی سنگفرش زمین
لالـه‌ها بی بـهانه روئیدند
شد پرستو پدر ولی خونین

رو به رو شب تفنگ در دستش
پدرش شادمان و نورانی
شب ندانستــه دست بر ماشه
دخترک بود و چشم بارانی

سرخود را گذاشت بر زانو
خواب آمد به چشم او جا کرد
پدرش را دوبــاره با لبخند
مثل هرشب دوباره پیدا کرد

دخترک بود با عروسکهاش
دخترک بود و عکس و تنهایی
دخترک بود و خواب و کودکیش
حـرف می‌زد برای بابایی

پنجره رو به سمت لبخندی
سر او بود و زانوی بابا
یک صدا که چه آشنا میگفت
شب و روزت به خیر، آرمیتا

علی مظفر

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/11/4:: 12:35 صبح     |     () نظر
 
نوشته رمز دار
لطفا شماره همراه اول مرا بدون کد وارد نمائید  


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط اندیشه 91/10/17:: 11:13 عصر     |     () نظر
<      1   2   3      >
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
کودکان آسمانی
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بلوچستان
نگاهی نو به مشاوره
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
پلاک آسمانی،دل نوشته شهدا،اهل بیت ،و ...
هم رنگــــ ِ خـــیـــآل
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
دکتر سعید روحانی
عشق مشعلدار
سارا احمدی
ماتاآخرایستاده ایم
چون میگذرد غمی نیست
رزمنده
مرام و معرفت
من.تو.خدا
سربازی در مسیر
پیکو پیکس | منبع عکس
تبیان
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
مشکات نور الله
گل یا پوچ؟2
اصلاحات
دل پر خاطره
دهکده کوچک ما
بسیج اساتید فیروزکوه
ندای حق (دکتر احمدی)
شعرورباعی ظهور (علی مظفر)
وب سایت شخصی یاسین گمرکی
آتیه سازان اهواز
یار درونی
ریحانه
خیارج سرای من است
ترنم (کلیج)
بسیج اساتید دماوند
بسیج اساتید ری
حجاب گوهر ناب
قلبی خسته ازتپیدن
دفاع مقدس
هادی عبداله
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور - واحد دررود
شهید آوینی
بسیج اساتید قرچک
بسیج اساتید پیام نور پرند
بسیج اساتید قدس
بسیج اساتید صباشهر
بسیج اساتید ورامین
بسیج اساتید پاکدشت
آریا زند
بسیج اساتید پرند
بسیج اساتید صفادشت
بسیج اساتید رودهن
بسیج اساتید ملارد
ورزش
مائده های آسمانی(تندپور)
کانون فرهنگی شهدا
فیروزکوه
دروازه پیشرفت (دکتر فرج پور)
روح الله عاشق
کنشلو
بسیج اساتید شهریار
بسیج اساتید رباط کریم
امانتدار امام
تو چی فکر می کنی
°°FoReVEr••
معماری
عاشقانه
افکارهای عجیب وغریب من
تنهایی.......
آرشیو یادداشت‌ها